osch!

Sitter just nu och skriver så fingrarna blöder.
Det gäller ju att skriva så mycket man kan, annars händer det att man glömmer bort och får för sig något nytt som inte stämmer överens med resten.

Gick upp relativt tidigt och Carl fixade frukosten så jag kunde skriva lätt för mig sälv.

Nu sitter jag här med ett glas vin bredvid mig och har aldirg varit mer motiverad!'¨
Jag SKA lyckas och tänker göra allt för att uppnå det!

Det gäller att ligga på. Just nu flyter fingrarna på som vatten över stranden, men man vet aldrig när det tar stopp. Jag hoppas det aldrig händer, jag vet ju vad som ska hända så det ska ju egentligen inte vara några problem.

Ha det gött!
// Gurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0