Hetsigt!

Ojoj! Nu händer allt på en och samma vecka.
Mycket hände och ska göras. Det känns lite stressigt men samtigt väldigt roligt!

Måndag: Jag och Carl har månadsdag (vilket jag glömde bort för allt ståhej, fy på mig. Brukar aldrig glömma. men det är mycket i huvudet just nu.)

Tisdag: Första mötet på den nya kursen. Mycket spännande att göra ågoting man tycker om. Nästan som att sätta sig vid skolbänken och göra ditt favoritämne.

Onsdag: Vernissage! det säger väl allt? Magen knyter ihop sig och jag är liiite nervös faktiskt. är ju yngst i gruppen.

Torsdag: Ner till götet och kolla nya tryckmaskiner. Spännande och Donken på hemvägen (y)

Fredag: Förmodligen lite spelkväll med Linn och Fredrik. Den mest avslappnade dagen på hela veckan :D

Lördag: Peter LeMarc i Trollhättan!!!

Jag får andas ut på söndag :D haha underbar vecka!

 

Kram //Gurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0