Vecka 43

Ja, nu börjar en ny vecka och man är ett år äldre.
Helgen var mycket bra ^^ men jag stressade upp mig en aning för mycket vilket var dumt. Jag sov som en stock under hela natten till jag var tvungen att stiga upp halv sex.

I morgon är det andra mötet med studiecirkeln, hoppas det går bättre än vad det gjorde förra gången. Det verkade lite oföberett och stressigt.

Idag får kompisarna på jobbet fika - Brownie med polkagris i =) den blir nog inte helt fel med lite vaniljglass till.

Sen är resten av veckan oplanerad förutom att Chrille kommer upp från Tjörn på fredag. det ska bli skoj!

tack för alla presenter och underbart sällskap! Ni är alldeles underbara <3
//Gurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0