Vakuum

Nu står det stilla i allt vad skrivande heter. Det känns lite jobbigt, men den här veckan har jag verkligen inte funnit någon tid.
På senare tid har jag försökt hitta någon att skriva för, en tidning som kanske är intresserad av mig följetång. Men ttela var inte intresserade och Allas har inte hört av sig =/. Hittar tyvärr inte så många tidningar som skulle passa för den här sortens historier och det är svårt att vänta på svar.

Jag har emellertid försökt få kontakt med diverse skribenter om råd men inte fått någon svar där ifrån heller vilket jag tycker är lite synd.

Jobba i morgon, upp med tuppen och gå med pappa till tryckeriet. Man får jobba hårt för att komma någonstans i livet. Jag börjae tänka på om man skulle sätta klockan på fyra och gå upp så man hinner skriva liten innan man tar sig till jobbet, men jag kom underfund med att jag inte skulle klara av att jobba till fyra om jag skulle börja göra så :S

Man får helt enkelt se hur mycket man mäktar med när man kommer hem. Det finns ju annat som måste göras med:P

Puss och kram på er!

//Gurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0