Samarbete

För några veckor sedan tog jag kontakt med en man som går i samma kurs som jag. Han satt nämligen på en roman hemma som han berättade för oss när vi samlades första gången.
Jag blev så nyfiken att jag var tvungen att maila honom och fråga om jag inte kunde få romanen och kunna läsa den.
Givetvis skickade han över den och jag började läsa. Kunde dock inte låta bli att korrekturläsa så jag frågade honom om jag inte kunde få göra det på riktigt så han vågade skicka in den. Enda sedan början av århundradet hade den bara legat i hans skrivbordslåda och samlat damma.

Så nu ska jag läsa igenom det jag fått (300 sidor!) och "rätta" det efter eget huvud. Och på så vis har jag också hittat någon som kan tänka sig att läsa mitt manus ^^ perfekt.

//Gurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0