Just nu...

På begäran av läsare lägger jag ut den spalten jag skrev till ttela. Alla kanske inte fick chansen att läsa den så nu läggs den här ^^



Just nu föds ett barn.
Just nu slår bröllopsklockorna in och en annan tid rinner ut.
Någon får chockbeskedet om en obotlig sjukdom.
Någon dör. Just nu skrattar någon hysteriskt.
Just nu gråter någon med ångest fylld i bröstet.
 

I morgon är en ny dag och jag hoppas att vi får uppleva den. En tanke för mig till min sambo och alla runt om oss. Jag hoppas att de verkligen vet hur mycket jag älskar dem. Alla våra vänner, svärföräldrar, föräldrar och övrig släkt. Någonstans känner man sig så glad över att man har just dem.

Stanna upp en stund och tänk efter.zLåt dem också få veta. Dina nära och kära är ändå en del av dig och ditt liv. Ibland kan det vara svårt att säga men det uppskattas och värmer allas hjärtan. Berätta för dem att du finns, för i morgon kan det vara försent.
JOHANNA SJÖQVIST TTELA 9/10 2009


Kommentarer
Postat av: Mormor iLindome

Hej.



Du är jätte duktig!

Fortsätt att kämpa på.

Kramar till Er båda.

Mormor Kjerstin

2009-10-11 @ 11:12:12
Postat av: Martina

Jättefint skrivet :D Tack för att jag fick läsa :D

2009-10-15 @ 21:26:52
Postat av: Martina

Jättefint skrivet :D Tack för att jag fick läsa :D

2009-10-15 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0