The Lady in pink

Mina läckra rosa klackar

 

Idag har jag införskaffat min ett par nya,heta, rosa klackar! Dom e så snygga!
Snart ska jag och Carl gå ner till förrådet och kika lite på jullådorna. Snart är det ju första advent och det är lika bra att kika lite på det man har och kolla så att alla staka fungerar. Själva julgranen kommer (förhoppningsvis) upp den 20:de december. Jag längtar så jag tror att jag dör! Jag älskar julen =D och iår kommer det nog bli en av de bästa någonsin ^^ och jag ska försöka planera den så gott det går så man inte stressar ihjäl sig. Nu ska det planeras julkort. Julbaket är redan bstämt. Tänkte fråga Linn om hon kanske ville baka med mig =) det hade varit mysigt.
Ska nog snart ta mig ett bad, fixa håret och spana in i min garderob. Ska sätta mig och läsa den nya Vogue med, har helt glömt bort den. Sen har man ju "Elsas mode" oxå... Aja, en sak i taget! NU - bada!



//Gurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0