Renovering

Nu ska det pillas om i lägenheten.
Allting började igår med de nya gardinerna och nu kan jag inte sluta tänka på vad jag ska pilla med när jag kommer hem. Carl är borta på intervju, hoppas att det går vägen (crossing my fingers).


Näst sista kursträffen infaller ikväll, kan inte säg att jag har lärt mig något speciellt viktigt tyvärr. Det var mest att läsa texter och säga vad som var bra och dåligt med den och vad man kunde förbättra. Men vissa gånger var det bara  "okej, ja det var bra. Fint skrivet" och hur mycket får man ut av det?
Sen blev det ju lite jobbigt i längden när männen i samlingen bara skulle tjata bort flera dyrbara minuter av de två timmar man fått, om bara skti och ingenting.
Den här akademiska killen skrev något så hejdlöst svårt och det var inte det lättaste att läsa alltid. Men istället för att ta åt sig när man påpekade att han kanske skulle skriva lite mer lättförståligt och inte referera till saker alla i allmänhet inte förstår, så blev han bara arg på att ingen förstod vad han hade skrivit :S

Men men, vi får se hur det blir ikväll...

//Gurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0