It's christmas time!

Idag var det en av de viktigaste dagarna på året - den dagen vi pyntar Klas kontor :D



Klas skulle till Alingsås hela dagen idag så då passade vi på att pynta upp det! Hansa och Set var på Lilla Ullared (Erikshjälpen) igår och shoppade bara en massa fula tomtar. Granen tog vi upp från källaren och glittret hänger i gardinerna. Mitt bland alla tomtar står en liten penis som man kan dra upp så hoppar den ...det ska den göra i alla fall, men det är så gammal att den har slutat fungera. Jag klippte ut fina bokstäver i rött papper " GOD JUL" Som hänger på väggen. Japp, det blev mycket snygg;) Är grymt nöjd.

 

Julkorten började ta sin form idag. Jag och Carl hittade en bild som vi fastnade för =) Pappret är fixat och bilden, bara småpillet kvar. Måste bara ta mig in till pysselakuten =)

Kram kram! //Gurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0