Here we go!

Det har varit en förhållandevis bra dag, lite seg men den rullar i alla fall framåt.
Tiden jag fösröker avvara till så mycket finns bara inte. Har fått en sak avklarad idag som jag har gått och pillat med länge, hoppas bara att resultatet blev bra.
Det är mycket som cirkulerar i mitt huvud. Jag försöker planera så mycket som det går så att jag inte ska stressa ihjäl mig under julen. Snart ska vi kika till Julklappsinghandlandet...
Jag har tänkt lite hur jag ska få till det hemma nu vid första advent, det blir nog bra ^^ har faktiskt plockat upp lådorna, så det är bara att ställa upp sakerna när det är dags.

Skrivarkursen igår gick bra. Det blev inte så mycket tjat, men ändå mycket disskussion. Men det var mycket trevligare stämning än de förra gångerna. Jag har fortfarande inte lärt mig så mycket, men lusten att skriva kommer över mig igen och vi tar nya tag.

//Gurra

Kommentarer
Postat av: jeanette

Redig tycker jag. Fortsätt med det och du det blir jul även om man inte stressar. Huvudsaken är att man träffas och myser.KRAM

2009-11-25 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0