Barnvakt




Idag får jag sitta barnvakt åt lille victor. Hoppas han har läst något så jag har att pilla med :P Sen hoppas jag också att min Carl har fixat med tvätten...som han lovade....
I alla fall hoppas jag på en lugn kväll.

Har för övrigt fått tummen ur och börjat skriva på det nya utkastet! och är ganska glad för det för nu har jag något att jobba med och inte bara plocka "random" saker ur luften och få till något. Idén är underbar och kommer definitivt bli bättre och längre än den förra! Jag ser mycket fram emot att få jobba med den =)


Får hem och plocka lite med nyinköpta IKEA saker som ligger lite överallt just nu. Det gick liiite över våran gräns när vi handlade, men hur ofta är man på IKEA?
Jag har i alla fall börjat planera hur vi ska inreda och pilla i ordning. Har sett ut en ny soffa, men den måste kompletteras med en annan soffa så jag vet inte riktigt hur vi ska göra med det, men jag VILL ha den soffan! :D Och jag vet att Carl vill ha den med:P
Vidare in i sovrummet ville jag haft riktigt fina garderober med skjutdörrr , men det får inte plats =/ får bli om man köper hus. Men hur som helst har jag hittat ett mycket fint bakstycke till sängen som vi också sagt att vi ska köpa. Var sak har sin tid, först spara pengar och sen fixa :D Känns väldigt bra att man hittat någon som vill ha det precis som man själv vill.

Hej så länge!

// Gurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0