Kalla december

Nu har decemberkylan lagt sig ner över Vänersborg, härligt!
Igår var det sista kursen. Det kändes skönt att kunna avsluta den och lägga energin på annat. Ieftermiddag ska jag hem till Maddo och pynta ^^ det ska bli mysigt.

Jag hade velat pynta färdigt med alla tomtar...men det är för stökigt hemma för det. =/ orkar inte när jag kommer hem, så högarna blir bara högre.

Nu är det snart dax att åka till Lunchloftet och hämta mat med Hansa =) Pytt i panna serveras i dag, mums!
För övrigt är det väldigt lugnt på jobbet och jag känner att jag har saker och ting planerat såpass att jag slipper att stressa, bara man får lite hjälp av sin late sambo ska det allt gå =P

//Gurra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0