En härlig morgon

I dag vaknade jag av att väckarklockan stod på aldeles för hög volym . Nisse väcktes med en gång. Carl puttade på mig så att jag fick gå upp och sänka ljudet på den satans klockradion. Jag fick ligga i tio minuter innan vi alla tre gick upp och åt frukost :D ganska mysigt att sitta med dem och äta halv sju på morgonen innan man skulle cykla till jobbet.
Sen ska jag och Carl gå till mamma och pappa för att hälsa på en nyopererad lillasyster, vi har köpt en liten nalle som hon ska få =)
Den lilla skiten hade legat och spytt hela dagen igår, och när vi skulle hälsa på henne på NÄL så var det besöksförbud =/ men men . Pandemin ska då ställa till det för alla.
Just nu känner jag min lite trött. Jag ska nog hem och ta ett bad sen, och läsa lite.


//Gurra

 LITE SENARE...

Okej....jag vill helst inte vara pisst och sur när jag kommer hem. Men när det fortfarande står kvar disk orkar man inte vara glad....=/ satan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0